BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kpn opzegging in verband met verhuizing!

Bijdrage door gebruiker
21-09-2016
4 reacties
Ik moest 1 juli 2016 verplicht mijn appartement verlaten waardoor ik ook mijn abonnement bij KPN moest opzeggen. Ik had hun meteen gebeld met het verzoek of zij het voor mij wilde stopzetten. "klanten" " service" gaf aan dat ik ter bevesting een bewijs van verhuizing moest opsturen. Ik heb daarna een ernstig ongeluk gehad dus ik heb 2 maanden daarna de bewijs van verhuizing opgestuurd. Ik kreeg lang geen antwoord en werd van de week gebeld dat ze het gaan stopzetten per 1 okt. ik woon inmiddels al 3 maanden niet meer in die appartement en maak hierdoor al 3 maanden geen gebruik van hun diensten! ik vind het persoonlijk belachelijk dat ik toch verplicht moest betalen voor deze diensten! wat kan ik het beste doen? is iemand dit ook overkomen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.