BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN Glasvezel

Bijdrage door gebruiker
20-08-2011
3 reacties
Goedendag,

Sinds een aantal maanden hebben we de beschikking over KPN Glasvezel in Alphen aan den Rijn. SInds de aansluiting hebben we alleen maar problemen gehad, maar KPN weigert dit op te lossen. Allereerst werd en gezegd dat we voor 6 tv genoeg hadden aan 2 kastjes waarmee we op alle tv's de beschikking hadden over de glasvezel. Na de installatie werd dat duidelijk dat dit niet het geval is, en nu zeggen ze dat we voor elke tv een kastje nodig hebben. Wij zijn door KPN slecht geinformeerd en nu willen ze niets doen / compenseren.

Daarnaast kregen we geen opname tv, terwijl dit wel op het bestelformulier stond. Hier wil KPN eveneens niets aan doen. Nu op dit moment slaat de tv telkens vast en zouden we een nieuw kastje opgestuurd krijgen maar we zijn nu zeker 3 weken verder, en hebben nog niets ontvangen.

Kunnen jullie ons helpen of raad geven op de te nemen maatregelen hiertegen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.