Wij hebben een aanbieding gekregen voor sneller internet en nu hebben ze onze tv er afgehaalt ben nu al bijna 2 weken bezig om ervoor te zorgen dat ze hun fout herstellen maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg geen antwoord. Volgens de gegevens moest het gisteren hersteld zijn maar nu blijkt dat het nog 3 dagen kan duren. Wie kan mij helpen ik weet het niet meer?