BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-11-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Ik stel even een vraag namens mijn moeder van 90 jaar.Zij heeft een telefoon aansluiting via KPN. Nu doet zich het vreemde gevalvoor; elke keer als zij b.v. mij wil bellen krijgt ze te horen "dit is 118". Dit gaat soms wel vijf keer achter elkaar voordat ze mij te pakken krijgt,terwijl zij mijn nummer goed heeft ingetoetst. En het is niet alleennaar mijn nummer maar bijalle nummers die ze belt. Ik heb voor haar kontakt gezocht met de storingsdienst van KPN, nou,die hadden hier nog nooit van gehoord. Ze moest dan maar *21# toetsen dan zou het wel verholpen zijn. Zoniet, dan zouden ze wel een dure monteur sturen. Ze heeft het geprobeerd *21#,maar het blijft zoals het is. Ze was van ellende al van UPC overgestapt naar KPN, in de veronderstelling dat het daar beter zou zijn, en nu dit!Zijn er onder jullie die hier ook mee te maken hebben gehad? Graag zou ik van jullie horen hoe dit mogelijk kan zijn en of iemand een oplossing weet.

Groet.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.