Beste Kassa-expert,
ik heb sinds 2 jaar digitale televisie van UPC. De kosten hiervan worden via een machtiging automatisch afgeschreven.
Ik ging er van uit dat dit klopte. Sinds kort ben ik er achter gekomen dat er per maand 10 Euro ingehouden wordt voor een abbonnement arabisch premium (ART). Ik heb mij hier nooit voor aangemeld en kijk er ook nooit naar. Ik spreek de taal niet eens.
Inmiddels is dit abbonnement stopgezet, maar de gemaakte kosten ben ik volgens UPC kwijt. Kan dit zomaar? Kan ik deze kosten terugkrijgen? Kosten zijn ongeveer 240 Euro.
Alvast bedankt, groeten, Paul (hollandsport).