ik heb 3 januari een dec telefoon set gekocht bij de Harense Smid. Het tweede oplaadstation bleek defect. Ik ging er mee terug, en dit bleek het laatste toestel te zijn, maar het defect kon met een paar dagen verholpen worden, en de oplader ging naar de technische dienst. Enkele dagen later bleek de Harense smid zijn filialen in Twente sloot. Ik heb hierover gebeld, maar er zou geen probleem zijn de oplader zou worden gerepareerd. Ik heb een paar weken later maar weer gebeld, het apparaat was nog niet gerepareerd, maar alles zou goed komen. Een week later heb ik weer gebeld, het apparaat zou gerepareerd zijn en zou op 27 jan. bezorgd worden, dit gebeurde ook, echter bleek het apparaat niet gerepareerd, en ik heb toen de complete set in de originale verpakking meegegeven, met de belofte dat ik over het vervolg geinformeerd worden. Een week later weer gebeld, het apparaat was niet bij de Harense smid. De dame aan de telefoon zou alles uitzoeken, en me hierover informeren, nou niet dus. Weer een week later gemaild naar de Harense smid, de telefoon was nog niet boven water, maar alles zou uitgezocht worden, en ik zou op de hoogte gehouden worden. Weer een week (inmiddels 23 febr.)later weer gemaild, en nu was de telefoon bij de Harense smid gearriveerd, hij zou gerepareerd worden of ik zou mijn geld terug krijgen. Wederom hoorde ik niets. Gisteren 20 febr. weer gemaild, dat ik het nu zat was, en mijn geld terug wilde. Echter de Harense smid verwaardigde het zich nu maar helemaal niet meer te antwoorden, en het gaat om een telefoonset van 119,95 euro.
Mijn vraag aan u is, wat ik hier nu nog aan kan doen?
Met vriendelijke groet; Giny de Vries