BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

koffiezetter princess

Bijdrage door gebruiker
25-05-2012
20 reacties
Wij hebben op 21-01 dit jaar een princess koffiezetapparaat gekocht en dit was binnen 2 maanden kapot.
Wij waren de derde binnen onze familie waarbij het apparaat binnen zeer korte tijd kapot ging.
Dus navraag gedaan bij verschillende winkeliers en zij waren allen op de hoogte van dit probleem met de koffiezetter van princess.
Bij de mediamarkt krijg je zelfs direct een nieuwe mee als je het terugbrengt met onze klacht.
Bij blokker echter werd het ter reaparatie opgestuurd, nu vijf weken geleden en zij verwachten het niet binnen 6 weken terug.
Ik vind dit niet normaal, wat kan ik daar tegen doen?
Princess heb ik al een aantal malen aangeschreven maar die sturen je met een kluitje in riet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.