BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal

Bijdrage door gebruiker
25-02-2013
10 reacties
Vandaag besloten om het sport1 pakket van Canaldigitaal te nemen bij mijn huidige pakket (kan ik straks F1 kijken). Nog even teruggekeken of ik contractvrij ben. Nou sinds eind oktober 2012 contract vrij, Canaldigitaal gebeld wat ze voor me konden doen...... niks! hoezo niks? Nou u bent al klant en dan kan ik niks voor u doen! Ohw, en voor nieuwe klanten?? ja dan wel..... dus ik moet gewoon opzeggen?? Ja eigenlijjk wel..... nou dan ga ik dat maar doen. Dus een brief schrijven scheelt in dit geval ruim 379,- (de waarde van een HD recorder). logisch...... toch?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.