Wie heeft ook een slechte ervaring met Samsung klantenservice. Ik bel in verband met slecht beeld televisie. Om een discussie te voorkomen heb ik eerst met mijn provider alle mogelijke problemen aan hun kant bekeken voordat ik contact op zou nemen met Samsung. Voor een laatste check zou de provider nog wel langskomen, maar moest ik wel een aantal vragen beantwoord zien krijgen over de meldingen van mijn tv.
Mijn TV gaf geen beeld met digitale televisie. Door mijn tv werden een aantal foutmeldingen gegeven. Waarvan een melding specifiek over de CI module van de tv ging.
Telefonisch contact: deze melding was de medewerker van Samsung niet bekend. Eerlijk moest ze toegeven dat ze er nog maar pas werkt. Op zich prima, maar dan zou je verwachten dat ze je doorverbinden. Nee, stuur het maar naar reparatie. Zelf gevraagd naar iemand anders, maar dat kon niet. Moet maar een mail sturen. Maar dat duurt weer een aantal werkdagen. Het enig antwoord wat in de mail staat is, stuur maar naar reparatie.
Antwoorden die kortaf zijn. Het lijkt wel of ze zo snel mogelijk het contact willen beëindigen.
In dat geval kunnen ze nog een groot voorbeeld aan UPC nemen, Ja UPC! Op klachtenafhandeling zijn ze echt met 300% vooruit gegaan. Je voelt je serieus genomen. Waarom kan niet iedereen dat. Zeker zo'n toonaangevend bedrijf als Samsung.
Ik krijg steeds meer een slecht gevoel bij samsung. Eerst mijn TV bij de reparateur en nu ook mijn tablet. En nee het ligt niet aan mij, de tablet was zelfs nog maar een week oud.