BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klachten mediamarkt onbeantwoord

Bijdrage door gebruiker
05-04-2013
5 reacties
Dag,
Onlangs heb ik met lange wachttijd iets gekocht bij de webshop van de mediamarkt. Tijdens het bestellen gaf de leverdatum aan dat het de volgende dag leverbaar zou zijn. Echter bleek dit niet het geval. Je bestelling is verwerkt en dan is het maar afwachten wanneer je het krijgt. Er wordt niet meer gecommuniceerd met klanten.
Ook na het invullen van het contactformulier en het invullen van een klachtenbrief krijg je geen gehoor. Vervolgens moet je een betaalnummer bellen om contact te krijgen met de mediamarkt. Hier geven ze aan niets te kunnen doen. Uiteindelijk kreeg ik een datum van verzenden en deze klopte gelukkig.

Echter blijkt mijn vraag waar de mailtjes van het contactformulier en het mailtje aan de klachtenservice blijven. Iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen en hoe ik erachter kan komen waar ik dan wel heen kan met mijn klacht bij de mediamarkt?

groet mark
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.