BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klachtafhandeling Philips TV

Bijdrage door gebruiker
29-10-2008
4 reacties

September 2006 een philips Tv gekocht bij Mediamarkt van 2187,00. Januari 2007 gerepareerd onder garantie, aan/uitschakelaar defekt. In juni 2008 dezelfde storing aan de schakelaar. In eerste aanleg moet ik daar 100,00 euro voor betalen (coulance). Niet mee akkoord gegaan. 2e aanbod gekregenwaarbij ik 50,00 moest betalen. Philips is niet bereid de 50,00 euro terug te betalen.

Een TV van een dergelijk bedrag behoort niet tweemaal dezelfde storing binnen 21 maanden te vertonen waar je vervolgens kosten aan hebt, al is het maar een gering bedrag van 50,00 euro.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.