BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht postbezorger POSTNL

Bijdrage door gebruiker
13-07-2015
5 reacties
Ruim 1 maand geleden bij POSTNL klacht ingediend dat 'n bezorger van hun koelkast leverde via Wehkamp, en de oude koelkast alleen meenam als hij contant 10 € zou krijgen.
Koelkast voor mijn ouders op leeftijd besteld en deze betaalde de man 10€.
Na diverse telefoontjes gepleegd te hebben omdat er steeds geen terugkoppeling was geweest vandaag gehoord dat bezorger aangesproken was. Deze wist echter niet dat de oude koelkast gratis meegenomen diende te worden. Verder afhandeling kon mijnheer aan de telefoon niet vertellen. Daar zou ik nog over horen. Omdat ik echter al ruim 5 weken aan het wachten ben op reactie, vroeg ik op welke termijn dat ik antwoord zou mogen verwachten, vertelde hij dat ik niet continue hoefde te bellen en liet me verder niet uitpraten maar verbrak de verbinding.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.