ik zal ff het probleem ff goed en uitgebreid uitleggen
we hebben eind november een digitale fotocamera van canon gekocht de canon powershot A430 met geheugenkaart, tasje en pak batterijen a 10 stukjes speciaal geschikt voor de camera volgens verkoper..
dr zaten ook standaard 2 batterijen bij geleverd in de doos, die hebben we als 1e gebruikt en daar werkte de camera prima op en bleef ook lang te gebruiken met de betreffende bijgeleverde batterijen(in doos)
mijn vriendin is begin december op vakantie gegaan naar indonesie en de camera is mee gegaan, dr zijn toen met dag 2 van de vakantie de "nieuwe"batterijen in gegaan(die van het 10pak die we dr bij hadden gekocht)
toen zijn de problemen begonnen, camera reageerde helemaal niet, of was met paar minuten leeg...
dus je raad het al, geen mogelijkheid en gelegenheid tot het maken van foto's, dr zijn in indonesie nog batterijen gekocht, het zelfde verhaal..
ik ben dus terug gegaan met de camera en klachten.. betreft een M**** Markt...
deze bieden aan om de camera op te sturen voor reperatie.. terwijl de problemen zo zijn begonnen na ongeveer +/- 2 weken na aanschaf.. hun zeggen dat het ons probleem is omdat me vriendin met camera in indonesie zat en hun ons weiger tegemoet te komen.. ook wat betreft de batterijen....
ik ben het hier absoluut niet mee eens, we hebben geen "gebruik kunnen maken van de camera waarvoor die bedoeld was(speciaal gekocht voor indonesie)en geen plezier en nog het ergste van alles geen foto's...
ik ben erg benieuwd naar de rechten en plichten, heb de folder door gelezen op de site maar word niet echt duidelijker
ik ben van mening dat M**** Markt iig ons tegemoet kan komen voor de batterijen en liefste iig dat ze de camera terug nemen en wij bij hun met evt bijbetaling een andere camera uitzoeken of dat ze de betreffende camera omruilen voor andere...
gelieve serieuse reacties en reacties die ergens over gaan.. gelieve geen reacties van ja dan moet je terug naar de winkel en overleggen... enz enz
reageer met tips of advies....
groetjes johan