BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kish.nl

Bijdrage door gebruiker
17-06-2009
112 keer bekeken
2 reacties

Onlangs heb ik een horloge besteld via kish.nl. Horloge was niet mooi dus heb ik hem gelijk in de doos gedaan en binnenhet aangegeven termijn geretourneerd.Vervolgens hoorde ik maar niks. Na heel wat telefoontjes en mailtjes kreeg ik de volgende mail:

Beste,

Ik heb van mijn collega door gekregen dat er een vraag was over de retourzending.

Dit heb ik zojuist voor u nagekeken, het horloge is inderdaad bij ons binnengekomen.

Wel is het horloge niet ongedragen retour gekomen dit blijkt uit de volgende punten.1) veiligheidssticker achterzijde verwijderd.2) gebruikerssporen op de kronen, waaronder smeer.U zult dus begrijpen dat wij geen creditnota voor u hebben kunnen maken, wij zullen u daarom het horloge retoursturen.De kosten hiervan zult u vooraf dienen te betalen.Met vriendelijke groet,Heeft er iemand ervaring met deze firma, of ooit ook zoiets meegemaakt. Ik krijg mijn geld niet terug, het wordt een welles nietes verhaal.Een ding weet ik zeker, ik koop nooit meer bij kish.nl

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.