We hadden dit jaar voor onze zoon ivm verjaardag in Coronatijd een TV online besteld. Eerst een beetje rondgekeken en toen kwamen we bij de kijkshop.nl uit. Recensies redelijk, aangesloten bij thuiswinkel en aanbevolen door de Consumentenbond. TV besteld van Duitse makelij, waar in Duitsland goede recensies over waren. Er zat YouTube op, Netflix en Wifi. Leek ons perfect. TV kwam redelijk snel maar zonder Nederlandse handleiding. Ook konden we de tv niet op Nederlands instellen. Zoonlief kan er alleen met de Xbox op en beeld streept dan best wel. Komt waarschijnlijk omdat deze op 60 herz staat, maar geen idee hoe dat te veranderen. We hebben gelijk gebeld en toen dat niet lukte een mail gestuurd. Uiteindelijk toch maar weer gebeld en medewerker zei toe om per mail een handleiding te sturen, daarmee zouden we ook de tv op Nederlands kunnen instellen. Niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd met als deadline 23 april om de handleiding te sturen. Niets van ze gehoord. Hoe pakken we dit nu aan? Sturen we de tv terug op eigen kosten of moeten we eerst een klacht indienen?