hoi ik heb een kenwood steriotoren .
waarvan mijn tuner niet meer werkt door dat hij vast staat met de programmering en kan hem niet meer er uit krijgen zelfs niet met de hand leiding er bij
met deze programmering kon je een tijd vast zetten wanneer een uitzending moest beginnen en dan ook afgespeeld werd
heb hem zelf nooit ingesteld maar hij blokkeerd nu alle andere funcies van mijn tuner
heeft iemand hier voor een oplossing
groetjes peter