BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kapotte Sharp combimagnetron

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb bij de internetwinkel Bestekeus.nl een combimagnetron gekocht. Omdat ik vlakbij woon, heb ik hem zelf opgehaald in Best. Hij bleek defect, heb ik gemeld en er werd een nieuwe besteld. Duurde zo'n 1,5 week voordat die binnen was. Ben ik weer naar Best gereden om hem om te ruilen, blijkt bij thuiskomst ook de vervangende combi defect. Heb weer gebeld, er zou weer een nieuwe besteld worden. Dit is alweer twee weken geleden, heb gisteren zelf maar weer eens gebeld, blijkt niet op voorraad, wordt eind februari - begin maart voordat ze kunnen leveren. Nu heb ik mijn geld terug gevraagd, want dezelfde combi is inmiddels bij Mediamarkt in de aanbieding - wel duurder, maar ja dan heb ik er tenminste weer een - maar ze willen mijn geld niet terug geven. Wat zijn in dit geval mijn rechten? Graag uw antwoord.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.