In Januari 2001 Heb ik een plasma TV gekocht van Philips voor ruim
12500 euro. In April 2003 ging de TV finaal stuk; het hele display moest vervangen worden. Dit is toen uitgevoerd door de Fa Middel in Eindhoven, een van de door Philips gecertificeerde bedrijven die dit soort apparatuur mag repareren. In 6 dagen had ik de TV voorzien van een nieuw display terug zonder kosten. Een fraai staaltje service van zowel fa Middel alsmede Philips, echter.....Binnen 18 maanden ging ook deze display volledig kapot. Deze keer heb ik een prijsopgave gekregen van ongeveer 2000 euro!!! Ik heb kontakt gezocht met Philips maar ondanks diverse beloften dat ik binnen enkele dagen teruggebeld zou worden ( is al 4 keer beloodf!!) heb ik tot op heden nog geen reaktie gekregen. Ik weet dat in principe mijn positie als het gaat om garantie vrij zwak is, maar ik kan toch moeilijk iedere maand zo,n 120 euro opzij gaan leggen om alvast te sparen voor de volgende display? Er is duidelijk iets mis met het apparaat waardoor de display na 1,5 a 2 jaar volledig stuk gaat.
Diep bedroevend voor een apparaat van 12.500 euro. Wat kan ik het beste doen? Ik ben de TV inmiddels al zo'n 7 weken kwijt en ben nu
inmiddels redelijk boos op Philips.
M.vr.gr. Rob van Steijn.