Heb 6 jaar geleden een Amerikaanse koelkast gekocht + 6 jaar garantie naar 1 jaar was ie al niet meer te maken mochten toen een nieuwe uitzoeken eentje van Samsung en de 6 jaar garantie ging opnieuw in nu naar 5 jaar is deze ook kapot gegaan monteur van harense smidt geweest en zei dat het de compressor is en dat de Samsung het moest komen maken Weer een paar dagen later komt de monteur van Samsung en zegt dat er niks met de compressor is maar met een gas leiding wat niet meer te repareren is maar nu krijgen we van de harense smid €366,- voor de koelkast + €150,- van de garantie terug moet ik dit accepteren of niet ik heb toch niet voor niks extra garantie bij gekocht dan moeten hun toch repareren of voor een andere koelkast zorgen heb hem pas 5 jaar heb zelfs nog 1 jaar garantie wie kan me helpen alvast hartelijk dank