BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kapotte experia box door stroomuitval

Bijdrage door gebruiker
27-08-2006
4 reacties

Tijdens een onweersbui hadden wij stroomuitval en na dit was gebeurd werkte de experia box niet meer.Wij hebben direkt onze provider gebeld en die zouden gelijk een andere naar ons opsturen.Maar na vele telefoontjes(via mobiel) en emails verstuurd te hebben.werden wij steeds van het kastje naar de muur gestuurd.En vele beloftes werden ons gedaan.Maar wij gaan nu onze vierde week in en hebben dus nog steeds niets ontvangen.Wij worden via planet doorverbonden met kpn.Heb wel een brief gelijk ontvangen hoe ik de oude box moest opsturen.Ben gebeld door kpn en die vroeg of ik dus alles wou laten installeren met monteur maar alles is al geinstalleerd toen kreeg ik als antwoord dat de monteur gelijk een andere box had mee kunnen nemen.Nu zouden ze hem opsturen.Maar dat is nu ook alweer een week geleden en nog steeds heb ik niets.Ondertussen heb ik het wel helemaal gehad met planet en de kpn .Het mooiste van alles is dat ze nu zeggen dat ik niet onder mijn contract uit kan.Want wij hebben er voor getekend maar je mag toch verwachten dat ze je het beste bieden als klant.nou ben echt op verschillende manieren afgescheept zelfs mijn moeder die ook geregeld heeft gebeld om dat mijn mobiele kosten anders zo hoog oplopen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.