Ik heb in maart een camera van Cannon powershot A620 gekocht via een internet winkel.
Vrij snel na het kopen begonnen er al problemen met deze camera, ik moest het klepje voor de lens met de hand helpen omdat hij anders half dicht bleef hangen. Ik ben hiermee niet direct terug gegaan daar ik de camera niet kon missen gedurende de afgelopen zomer.
Halverwege oktober camera weggebracht voor reparatie, omdat nu ook het klepje van batterijen niet meer open gaat, te horen gekregen dat het ca 6 weken ging duren (werdt ik niet blij van maar ok) en dat ze hem op gingen sturen voor onderzoek en reparatie.
Vandaag dus een brief op de stoep dat de reparatie niet in garantie uitgevoerd kon worden omdat ze geconstateerd hebben dat het probleem door zand ontstaan zou zijn. (raar he als je camera altijd bij hebt en veel op het land, in de bossen zit)
Het probleem waar ik nu het meeste over val is dat de verkoper tegen mij zegt "ohh dat probleem met lens klepje komt heel vaak voor" en dat nu door de reparateur hier zomaar overheen gestapt wordt.
Wat kan ik het beste doen om de camera toch gerepareerd of in ieder geval terug te krijgen, ik ben zeken niet bereid een reparatienota van ruim 460 euro te betalen voor een camera die iets meer als de helft gekost heeft!!!