Vandaag 2-4-09 heb ik een nieuwe smartcard ontvangen van Canal Digitaal.
Of ik even 9,95 euro wil betalen voor deze nieuwe kaart.
Belachelijke zaak natuurlijk, weer zo'n bijzondere klantgerichte actie van Canal Digitaal.
In de brief staat voor het verbeteren van de 'oude smartcard', nou deze oude smartcard deed het prima!
Wat een onzin weer.
Dat je voor deze oude smartcard het schandalige bedrag van bijna 80 euro heb moeten neertellen is Canal Digitaal zeker vergeten.
Dat de beveiliging van de oude kaart slecht is, is de verantwoording van Canal Digitaal zelf en moet niet in de schoenen van hun klanten worden geschoven.
Wat zal er gebeuren als deze SECA 3 ook gekraakt wordt?
Bij een abonnement op een virus-scanner voor internet vraagt men toch ook niet elke keer een bedrag omdat er een nieuw virus is uitgebroken.
Canal Digitaal laat je ook nu weer geen keus, want anders gaat je beeld op zwart.
Bedankt Canal Digitaal, lekker klantvriendelijk!!