BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is dit nu misleiding van Ziggo, of toch niet?

Bijdrage door gebruiker
31-05-2023
396 keer bekeken
10 reacties

Ik heb al jaren, naar volle tevredenheid het pakket “Internet & TV Start” van ziggo.

Ik kreeg een e-mail van Ziggo met de volgende inhoud,

-----------------------------------

Ruil je mediabox gratis om.

Beste meneer (verwijderd voor privacy),

De beste tv-ervaring voor jou, daar gaan we altijd voor. En omdat je jouw mediabox alweer een tijdje hebt, mag je ‘m gratis vervangen voor het nieuwste model: de Next Mini. Zo wordt tv kijken nóg leuker.

Dit blijft hetzelfde

Je vervangt de mediabox voor de Next Mini, en je nieuwe abonnement heeft een andere naam, maar verder blijft alles hetzelfde:

De prijs van je abonnement blijft hetzelfde

De looptijd van je abonnement blijft hetzelfde

Je betaalt geen eenmalige kosten

Je zenders en internetsnelheid blijven ook hetzelfde

Zo bestel je de Next Mini

Je klikt op de bestelknop en logt in bij Mijn Ziggo

Je ziet je pakket voor en na de bestelling, de prijs blijft hetzelfde

Nadat je de voorwaarden accepteert klik je op “bestellen”

Je ontvangt een bevestiging van je bestelling

De Next Mini sturen we op, we hoeven de mediabox niet terug.

Veel kijkplezier!

Bestel ‘m gratis

-----------------------------------

Alleen kan ik nu geen programma’s meer opnemen, wat met de mediabox wel kon.

Als ik mijn Tv pakket opwaardeer weer wel, maar dit kost weer 4,5 euro meer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.