ik heb op 15-4-2005 een kleuren tv van het merk lg gekocht bij wehkamp met 5 jaar garantie,heb hiervoor1068 euro betaald.. na twee jaar begon de tv als hij warm werd gek te doen, het beeldbuis viel dan ook voor 1/3 weg. Dit werd steeds erger en heb in december 2007 de wehkamp gebeld om de tv op te laten halen voor reparatie. Ze hebben hem op 18 december 2007 opgehaald en na diverse keren bellen met het bedrijf dat voor de wehkamp reparaties uitvoerd kreeg ik in januari te horen dat de reparatiekosten te hoog waren en dat er een coulant was aangevraagd bij de fabrikant. Heb in februari gebeld toen was er nog niets bekend. begin maart was er bekend dat de fabrikant de tv aan wehkamp zou vergoeden. ik heb hierop de eerste week van maart contact gezocht met wehkamp deze wisten natuurlijk nergens iets vanaf, waarop ik weer naar het reparatiebedrijf heb gebeld en die hadden wehkamp al lang op de hoogte gebracht over het coulant, na het verzoek of ik een moment had werd ik ineens doorverbonden met de wehkamp. En die mevrouw wist te vertellen dat ze de e-mail van het reparatiebedrijf niet ontvangen hadden, maar nu was hij wel binnen en ze zouden het zo snel mogelijk afwerken omdat er op dit moment geen wachtlijst was voor dit soort zaken. Maar ze zouden contact met me opnemen als ze een voorstel hadden omdat de tv al meer als 2 jaar oud was moest ik er op rekenen dat er een gedeelte van de aanschafwaarde zou komen te vervallen. Ik heb gezegd dat ik de service ver beneden peil vond. Op het moment dat wehkamp wist dat de reparatiekosten te hoog werden hadden ze toch al met een voostel kunnen komen waarom moet ik al meer als drie maanden zonder tv zitten? Vind dit te gek voor woorden en ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal zomaar kan... Wie heeft er ervaring met een soortgelijke zaak?