BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ipod garantie?

Bijdrage door gebruiker
05-11-2007
1 reactie

Beste mensen bij Kassa,

Ik heb op 23 december 2005, bij de apple centre te den-haageen ipod video 60 gb gekocht. Ik was erg tevreden met het product, tot een week geleden de ipod begon te kraken. Dit komt door speling op de interne koptelefoon aansluiting. Toen ik terug ging naar de winkel vertelde de verkoper dat ik het nummer van de apple support line moest bellen, omdat mijn garantie was verlopen. Toen ik na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn kreeg, vertelde de apple meneer mij dood leuk dat als ik mijn ipod wou later maken dat 160 euro kost. Dit komt omdat elke ipod word verwisseld met een nieuwe ongeacht het probleem.

Ik vind het ronduit belachelijk dat er op een product van 440 euro, na 1 jaar geen enkele vorm van garantie meer zit. En dat ik het product niet eens meer bij de leverancier kan laten maken tegen een aanemelijke prijs, zonder dat hij volledig vervangen word.

Mijn vraag aan jullie is dan ook, mag dit zomaar?en hebben jullie mischien een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt, met vriendelijke groet [edit redactie]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.