Ben van plan interactieve tv van Ziggo aan te schaffen, vooral de Cisco recorder lijkt aantrekkelijk. Heeft iemand hier al ervaring mee en zijn de kinderziektes er al uit? Of kan ik beter wachten totdat er meer kanalen in HD kwaliteit worden uitgezonden en is dat up-scalen naar HD kwaliteit, waar of zit er geen verschil in ?