Sinds augustus-september j.l. is Canal Digitaal bezig met het invoeren van HD. Daarvoor hebben ze in die tijd nieuwe software doorgevoerd. Nu blijkt dat met name dit type decoder, Philips DSR 7141, problemen geeft sinds die nieuwe software is doorgevoerd. Voor deze problemen (wegvallen van ontvangst, geen ontvangst, stilstaand beeld, etc. etc.) lijkt op korte termijn geen oplossing te zijn, de technici van CD komen er niet uit. CD zou een 'goede' aanbieding hebben voor de bezitters van deze decoders, nou mooi niet dus. Ik heb maandenlang alleen maar NPO1 en 2 en BVN kunnen kijken omdat niemand mij heeft ingelicht dat ik die nieuwe software handmatig moest binnenhalen. Restitutie van mijn abonnement dat ik voor Jan L** heb betaald? Ho maar! Een nieuwe decoder? Ook niet, nee die moet ik aanschaffen voor 69 euro! Hoezo? IK heb het probleem toch niet veroorzaakt? Van mij mag dit zó in Kassa!, want ik vrees dat ik niet de enige ben.