BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hygiëne product Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
25-11-2010
207 keer bekeken
4 reacties
Beste,

Ik heb afgelopen maandag Sennheiser in-ear oordopjes gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven. Nu is het zo dat ik behoorlijk teleurgesteld ben over de kwaliteit van het geluid wat deze oordopjes produceert; schel geluid en weinig bass.
Ik moet de equalizer op 'bass booster' zetten als ik 'normaal' geluid geproduceert wil hebben. Dit was bij mijn vorige Sennheiser - waar ik uitermate tevreden over was - niet nodig. Ik ben teruggegaan naar Mediamarkt, maar die willen het product niet terugnemen - ook niet als ik een ander (duurder(/beter?)) product bij hun wil kopen - want, zeggen ze, de oordopjes vallen onder de categorie 'hygiëne producten'. Verder zeggen ze dat ik als klant een 'onderzoeksplicht' heb en dat ik akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden. Helaas wordt op de kassabon verwezen naar de algemene voorwaarden, welke ik dus nooit heb kunnen lezen vóór de aanschaf aangezien ik dan nog geen kassabon had.

Om een lang verhaal kort te maken.
- ontevreden over Sennheiser in-ear oordopjes
- product valt bij Mediamarkt Eindhoven onder categorie 'hygiëne'
- geen algemene voorwaarden gezien (en dus niet akkooord gegaan)

Wat kan ik hiermee doen? Is er nog een uitweg voor mij zodat ik bijvoorbeeld een beter product bij Mediamarkt kan kopen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.