BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HP Envy printer cashback promotie actie 2016

Bijdrage door gebruiker
08-02-2016
9 reacties

Op 27/1/2016 heb ik bij de media markt online een hp printer gekocht met HP Envy printer cashback promotie actie,(30 euro) ik heb me geregistreerd en de aankoopbon geupload.

Nu krijg ik voor de 2de keer deze mail van hp:

Geachte klant,

Bedankt voor uw deelname aan onze HP Envy printer cashback promotie actie.

Helaas konden wij uw opdracht tot nu toe niet bewerken, omdat u ons een verkeerd document heeft toegestuurd.

Om uw opdracht zo snel mogelijk te kunnen bewerken, dient u ons de gevraagde en correcte factuur met de noodzakelijke gegevens binnen zeven dagen toe te sturen.

Vermeld a.u.b. uw opdrachtnummer INL0100969-45 op de factuurkopie.

Denk er a.u.b. aan dat toegestuurde documenten zonder vermelding van het opdrachtnummer helaas niet kunnen worden bewerkt.

U kunt ons de informatie per e-mail aan promotions@hp.com toesturen.

Meer informatie hierover vindt u in de algemene voorwaarden op www.hp.nl/geldterug.

Bedankt.

Met vriendelijke groet

HP Global Promotion Services

Tel. 0202061620
promotions@hp.com

TechProtect GmbH for

HP Global Promotion Services
Director: Barbara Helbig | Service Delivery: Klaus Kohler

HP International Sarl
150 Route du Nant d’Avril | 1217 Meyrin 2 Geneva | Switzerland
UID: CHE-311.214.624 MWST



bij de eerste mail heb ik de aankoopbon de pakbon, en de opdracht mail gestuurd, maar ze blijven me bovenstaande mail sturen.

Ik heb echt alles ingevuld tot het serie nummer aan toe.

Ik snap er echt niks meer van.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.