Wie heeft er ook problemen met de kabelaanbieder @home.
We zijn in aug.2005 verhuist en hebben toen niet geweten dat je het kabelabbonnement van Essent appart moest opzeggen. Dus wees gewaarschuwd.Ik heb vanaf toen voor2 adressenen betaald, toen ik daarachter kwam had ik al meer dan 9 maanden dubbel betaald.
Ik heb @home gelijk op de hoogte gebracht en zelfs een kopie van het koopcontract bijgevoegd, en gevraagd om restitutie van het teveel betaalde. In juni kreeg ik antwoord dat het allemaal goed zou komen. Maar een dag na mijn brief kreeg ik al een aanmaning omdat ik in de maand mei het dubbel betaalde bedrag teruggeboekt had. De aanmaningen bleven komen en ik maar bellen en mailen met @home, maar er veranderde niets. Totdat gisteren opeens eeen brief kwam dat ik onmiddelijk werd afgesloten en er een deurwaarder in de arm genomen was omdat ik geen afschrijvingen meer had laten doen, en ik nooit meer gebruik kon maken van de @hhome service voor kabel tv en internet.. Na bellen met @home. werd me medegedeeld dat ik eerst de betalingsachterstand van 75 euro (voor 2 adressen) moest voldoen en dan zouden ze me pas weer aansluiten. Ze gaven toe dat dit krom was maar ik kreeg het weer terug als er restitutie zou plaatsvinden. Nou we zitten nu eind juli en vanaf 8 mei heeft @home dit in behandeling. Dus moraal van dit verhaal @HOME MAAKT NIET WAAR WAT ZE IN DE TV REKLAME BELOVEN. En ik zit met dubbele afschrijvingen zonder dat ik een cent van hen terug heb ontvangen.