Sinds ongeveer twee jaar zijn wij in het bezit van digitale T.V.
In het begin allemaal storingen (blokken en het geluid stoorde ook)
Storingdienst gebeld monteur er bij, deze concludeerd-signaalsterkte te zwak-en er moeten andere kabels onder de vloer getrokken worden, hebben wij allemaal laten uitvoeren wat het nodige heeft gekost. (te duur) Maar de storingen waren over.
Maar nu hebben wij wederom de zelfde storingen (alleen nu bij een aantal zenders vooral regionaal).Eerst maar eens een paar weken aangezien, maar ja storing is nooit zo leuk en je moet wel betalen.
Gebeld naar @home geen gratis nummer meer en je komt wel in de wacht (ja zij zijn nu de grootste aanbieder in het land dus machtig) na een tijdje word er opgenomen, en moet er errst een techneut geraadpleegd worden, deze zal terug bellen, wat vrij snel gebeurde,en wat blijkt onze kabels zijn niet goed!! kunnen zij ook niets aan veranderen, ja nu weet ik het ook niet meer.
Deze klachten hoor ik erg veel. wat moet ik hier aan doen, ben radeloos,want wij hebben een nieuwe T.V. gekocht met hd voorberijding en daar wiilen we graag gebruik van gaan maken, maar met storin en ook weer bijkomende kosten weten wij het niet meer HELP!!!