BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

@home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-01-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

wij zijn sinds gisteren 10-01-2007 afgesloten van de kabel van @home en we zijn vorig jaar 31-03-2006 vehuist naar ons nieuwe adres en we betaalden nog voor 2 aansluitingen en dus 2 klant nummers dus alles keurig betaald en worden dan als nog afgesloten. na wel 8 keer bellen snappen ze daar bij @ home nog niks van deze hele nare situatie wat ik dan noem een oplichterij, wel geld innen voor een woning die afgebroken is en onze nieuwe woning maar wel 45.20 euro betalenwat normaal per maand 15,49 euro is. maar daar heen bellen geeft al een probleem dan wacht je wel 20 min of langer.

bij deze laat ik het want ik wind mij steeds nog meer op.

vriendelijke groet fam meems

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.