Hallo,
Ik wil graag platen omzetten naar MP3 .
Ik werk met besturingssysteem Vista
Het minisetje heeft alleen maar een hoofd
telefoonaansluiting en vedere geen anderen
Hoe ga dan te werk om met succes de
platen om te zetten naar MP3
bijvoorbaat dank
Johan te Grotenhuis