BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kom ik van mijn ziggo abonnement af?

Bijdrage door gebruiker
05-07-2016
15 reacties
Vanaf 01-01-2016 heb ik een televisie en internet abonnement bij Ziggo. Echter heeft dit abonnement nooit naar behoren gewerkt en komt het zelden voor dat we zonder problemen gebruik kunnen maken van de services waar we wel veel geld voor betalen elke maand.

Er is al twee keer een monteur langsgeweest waar we ook voor hebben moeten betalen, verder stapelen de kosten van de telefoontjes naar de klantenservice van Ziggo en de kosten voor mobiel internet gebruik zich ook op. Vorige week nog gebeld met Ziggo om uit te leggen dat wij als studenten onze internet verbinding hard nodig hebben in de laatste weken voor de vakantie en dat we nu via onze internetbundel van onze telefoon aan internet moesten komen. Helaas kon er pas na 4 dagen een monteur komen en konden we maar een schadevergoeding van één euro per dag krijgen wat natuurlijk nooit alle gemaakte kosten dekt.

Nu wil ik graag van mijn abonnement af omdat ik elke maand 40 euro betaal voor iets dat niet werkt. Hoe kan ik dit aanpakken?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.