BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan Nuon mij sneller aansluiten van ellende die ze zelf hebben veroorzaakt.

Bijdrage door gebruiker
23-02-2005
7 reacties

Beste alle,

Het verhaal zit zo; Mijn stroom is sinds 15 februari afgesloten ! Omdat ik niet zou hebben betaald. A: Ik was in de veronderstelling dat mijn stroom bij het RWE liep, net als mijn gas. B: ik heb nog nooit een factuur gehad ! C: ik nog nooit een netjes begeleidend schrijven heb ontvangen dat ik iets moest betalen. D: ik nog nooit een aanmaning of iets heb ontvangen. E: ik zelf geen aankondiging heb ontvangen dat ze me gingen afsluiten!!!

Ik vind het een belachelijke situatie waarin ik zit en ik probeer dit zo snel mogelijk op te lossen. Volgens Nuon moet ik nog 14 dagen wachten voordat er een monteur contact met mij opneemt, en mij 14 dagen laat vernikkelen in een huis waar het niet warmer is dan 6 graden !!!! Compleet afgesloten van de buitenwereld, en met handen in het haar weet ik nu niet hoe snel ik mijn stroom weer kan terug krijgen !!! Daarbij ben ik ook nog eens harstikke ziek geweest door dit hele verhaal... !!

Ik vind dat nuon niet 'zomaar' iemand kan afsluiten als deze nooit een schrijven of factuur heeft ontvangen! Wanbetaler ben ik niet, ik wil met liefde betalen, maar wel met factuur..... dan weet ik wat ik betaal !!!

Is er iemand die mij en mijn vriend kan helpen?!

Mvg, Mevr. Koenen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.