BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik mijn recht halen in de extra verzekering BCC

Bijdrage door gebruiker
17-11-2014
3 reacties
Ik heb 2 jaar terug een Miele wasmachine gekocht en de rubberen ring is kapot gegaan. Heb contact gehad met BCC en zij verwezen mij door naar Miele en de factuur moest naar hun worden opgestuurd. Heb de factuur eerst moeten te betalen. Maar ben nu al vanaf 15 oktober bezig om mijn geld terug te krijgen van deze factuur. Ze geven geen antwoord als je belt en de customerservice is niet telefonisch te bereiken, Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Als je belt sta je eerst 30 minuten in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Het is schandalig hoe je als consument wordt behandeld als je een beroep doet op de extra verzekering, die je wel wordt aanbevolen bij een aankoop, DIT IS PURE OPLICHTING EN EXTRA WINST.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.