Hallo,
12/12/2003 heb ik een dvd speler van het merk Hiteker gekocht van 159 Euro die 2 maanden geleden stuk is gegaan. Nu heb ik deze speler opgestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuw exemplaar gekregen. Dit 2e exemplaar was binnen 1 dag weer kapot en wederom heb ik een ander exemplaar gekregen. Dit 3e exemplaar had ook na 1 week weer problemen en valt steeds uit. De 2e speler had ik weer retour naar Hiteker gestuurd maar deze is daar geweigerd ( reden opgevraagd maar niet gekregen )Nu zit ik dus met 2 defecte spelers thuis !Alsservice gaf Hiteker aan dat ik maar naar de zaak moest gaan waar ik de speler gekocht had en dat ik daar maar moest vragen wat ik bij moest betalen voor een nieuwer type. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan daar dit mijn inziens het afschuiven van het probleem is. Nu heb ik via de directie van Hiteker een voorstel gekregen dat ik eerst de 2 spelers retour moet sturen ( wederom op mijn kosten ) en nog eens 25 Euro bij moet betalen en dan krijg ik een ander type terug waarvan de nieuwprijs momenteel 69 Euro is terwijl ik 159 Euro heb betaald. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan en heb verzocht om een werkend exemplaar van het type dat ik al heb of het nieuwe type zonder bijbetaling.
Wie heeft er gelijk ? Wat kunnen jullie aanraden ?