Wil jullie graag deelgenoot maken van mijn ervaringen:Mijn vraag aan Trust:Krijg geen beeld op LCD-scherm PowerCam Optical Zoom. Lens stelt niet scherp. U mag mij ook bellen voor overleg. Trust: Wanneer het product defect is, excuses voor het door u ervaren ongemak. Breng prod.nr.dealer voor omruil als er nog garantie is. Ik: AH.was destijds verkoper. Garantie verstreken. Graag advies of reparatie mogelijk is en evt. globaal kostenplaatje.Wie is dealer in mijn woongebied. Trust: Het is ons duidelijk dat de camera defect is. Wij zijn niet op de hoogte van reparatiepunten in uw regio. Het beste zoekt u via gouden gids of Google.Ik: Nou, nou wat een service! Als u dit klantvriendelijk noemt. Ik niet dus. Rijp voor Kassa. Trust: De camera is buiten de garantie dus moet u zelf een reparatieadres zoeken. Als de camera binnen de garantie zou zijn dan zou u terechtmoeten bij klantenservice AH. Ik: Heb niet meer gereageerd. Trust in de persoon van Raymond de Koning van Customer Care kreeg van mij een zeer negatieve beoordeling op hun vraag of ik wel/niet tevreden was met hun Helpdesk.