BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Helpdesk Trust

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-04-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Wil jullie graag deelgenoot maken van mijn ervaringen:Mijn vraag aan Trust:Krijg geen beeld op LCD-scherm PowerCam Optical Zoom. Lens stelt niet scherp. U mag mij ook bellen voor overleg. Trust: Wanneer het product defect is, excuses voor het door u ervaren ongemak. Breng prod.nr.dealer voor omruil als er nog garantie is. Ik: AH.was destijds verkoper. Garantie verstreken. Graag advies of reparatie mogelijk is en evt. globaal kostenplaatje.Wie is dealer in mijn woongebied. Trust: Het is ons duidelijk dat de camera defect is. Wij zijn niet op de hoogte van reparatiepunten in uw regio. Het beste zoekt u via gouden gids of Google.Ik: Nou, nou wat een service! Als u dit klantvriendelijk noemt. Ik niet dus. Rijp voor Kassa. Trust: De camera is buiten de garantie dus moet u zelf een reparatieadres zoeken. Als de camera binnen de garantie zou zijn dan zou u terechtmoeten bij klantenservice AH. Ik: Heb niet meer gereageerd. Trust in de persoon van Raymond de Koning van Customer Care kreeg van mij een zeer negatieve beoordeling op hun vraag of ik wel/niet tevreden was met hun Helpdesk.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.