Sinds mei 2008 zijn wij in het bezit van een Philips LCD tv, type 32PFL9632D/10. Dit toestel is na ontvangst aangesloten via een scartkabel op een digitale ontvanger. Afgelopen zomer, net buiten de garantieperiode van 1 jaar, zijn wij overgestapt op HD ontvangst en hebben het toestel toen aangesloten op één van de drie HDMI uitgangen. Die bleek niet te werken. Na heel wat heen en weer gebel met de Philips klantenservice, vertelde een van de medewerkers mij, dat dit euvel bij verschillende toestellen van dat type was voorgekomen. Hij stuurde een technicus. Daarvoor moest ik een rekening betalen van bijna € 300,-- Dit heb ik onder protest gedaan. Geen coulance van Philips. Wie heeft hier ook mee te maken gehad? Nog tips voor mij? Bijvoorbeeld hoe ik Philips toch voor de kosten kan laten opdraaien? Het is immers hun fout geweest.