BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

harmann kardon

Bijdrage door gebruiker
23-06-2015
11 reacties
Ik heb een reciever van Harman Kardon die na 9 maanden al defect is gegaan.
Deze is inmiddels al 2 maal gedeeltelijk gerepareerd en nu voor een 3de keer defect.
De set koste mij 1300,- Euro en is nu 3 jaar jong en heb volgens Harman Kardon geen garantie meer.
Dit ook op de reparatie niet meer omdat dit alweer 1 jaar geleden is.
Ik heb eigenlijk geen dag van mijn set kunnen genieten en heb dit ook aangegeven bij Harman Kardon, maar word gewoon weggewoven.
Ik kan wel een vervangend type van hun kopen met 40% korting maar dan kost dit me nog eens 800,- Euro.
Wie kan mij helpen met raad en wat mijn rechten zijn, want zoals ik al aangaf heb ik nog geen dag kunnen genieten wat ik al direct aangegeven heb en je toch mag verwachten dat zo'n merk een langere levensduur heeft dan maar 9 maanden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.