Wij hebben in december een wasmachine droger combinatie van Haier bij BCC gekocht.
Bij ons was de eerste binnen 3 weken stuk, de reparatie kosten waren te duur dus werd het omgeruild voor een nieuwe. Wat er precies kapot aan was konden ze ons moeilijk zeggen, we konden kiezen voor dezelfde of voor een extra bijbetaling een ander, wij met goede moed toch dezelfde gekozen.
Nu zijn we een dik half jaar verder en hebben we intussen 5 splinternieuwe Haier wasmachines droger "versleten" telkens gaan ze maar 3 a 4 weken mee.
We houden ons precies aan de hoeveelheden kilo's en we wassen ongeveer 1 keer per dag een wasje.
Over de service van BCC was in het begin echt niets te zeggen, binnen een paar dagen eerst een monteur natuurlijk en dan weer na enkele dagen een nieuw wasmachine die wordt geïnstalleerd.
Onze laatste klacht was dat het wasmachine weer lekte. De reparateur had hem weer tot "dood" verklaart en er zou contact opgenomen worden met ons.
Dit werd na anderhalve week nog steeds niet gedaan dus belde wel zelf maar even. Ze wisten nog van niets dus moesten we enkele dagen wachten. Na een week weer gebeld met de vraag wat er nu de bedoeling zou zijn en dat we toch best wel klaar waren met het wasmachine en dat het ons alleen maar meer trammelant heeft bezorgd in plaats van gemak. Het zou naar de custumer care afdeling door gestuurd worden en binnen een week zouden we meer weten. Wij na anderhalve week wéér zelf bellen, er werd ons dus gezegd dat het gisteren pas naar de custumer care doorgestuurd was, we kunnen daar geen contact mee opnemen en hun bellen ons op wanneer ze meer weten. We moeten dus weer wachten en kunnen nu dus niet wassen of iets. Heeft er iemand hier ervaring mee?! Of heeft er iemand tips voor ons, we weten het namelijk eventjes niet.