BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Goedkopen.nl

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-06-2006
  •  
19 antwoorden
  •  

Heeft iemand ervaring met kopen via de website van Goedkopen.nl?

Ik heb daar een poos geleden een tv besteld onder rembours. TV zou binnen anderhalve week bezorgd worden, maar na twee weken stond de status van mijn bestelling nog steeds op "in behandeling". Vele e-mails gestuurd, waar slechts 1 reactie op kwam (na 2 weken): door de WK-drukte kon het wat langer duren voor er antwoord zou komen. Het alternatief voor e-mailis bellen naar hun 0900-nummer. Dat heb ik ook een behoorlijk aantal keren gedaan, maar werd steeds na een seconde of 10 uit het systeem gegooid. Dat is dus elke keer minimaal70 cent die je kwijt bent.Uiteindelijk was ik het na anderhalve maand zat en heb ik via e-mail de bestelling geannuleerd. Kreeg binnen 1 uur al reactie, terwijl ze voor vragen al die tijd niet bereikbaar waren geweest!

Mijn vriend opperde dat het bedrijf misschien wel op deze manier hun geld verdient: produkten goedkoop aanbieden en vervolgens winst maken met telefoontjes, zonder de bestelling te leveren.Daarom ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die soortgelijke ervaringen met Goedkopen.nl hebben of juist tevreden klant zijn...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.