Hallo aalen,
Ik heb een camcorder van Sony gekocht. Na aankoop moet je de camera registreren. Netjes gedaan en na aanmelding kreeg ik een mailtje dat je 20% korting krijgt op accesoires. Leuk denk je dan! Meteen naar de site van SONY om te kijken naar een reservebatterij. besteld en toen kwam het betalen, dit ging alleen via een Mastercard of Visa. Die bezit ik dus niet, maar in het mailtje stond ook dat je je accesoires ook bij de dealer kon kopen en dan de bonnen opsturen en je kreeg de korting terug. Zo gezegd zo gedaan, naar de dealer en daar mijn reservebatterij aangeschaft met een tas, een starterspakket dus. thuis weer het internet op formuliertje gedownloaded en wat schetst mijn verbazing? De camera en de accesoires moeten op één kassabon vermeld staan anders heb je geen recht op de korting!!!!!
Verontwaardigd als ik was Sony gebeld, met de vraag of dit niet een beetje raar was. Kreeg als antwoord dat ik de boel toch maar op moest sturen omdat ze hier al meer vragen over gahad hadden. 5 dagen later kreeg ik alle formulieren weer terug met de mededeling dat er geen korting mogelijk was omdat de bedragen niet op 1 bon stonden. Weer contact met SONY gezocht en kreeg een ander telefoonnummer waar ik mijn klacht kwijt kon. Daarheen gebeld en krijg tot mijn grote verrassing te horen dat ik dan mijn camera niet eerder had moeten registreren dan dat ik ook de accesoires had gekocht. Na een opmerking van mijn kant of ze dat dan niet beter in de gebruiksaanwijzing konden zetten, kreeg ik als reactie dat ik natuurlijk ook de Mastercard of Visa van iemand anders had kunnen lenen, dan had ik probleemloos via internet kunnen bestellen. Ik heb op een gegeven moment het gesprek maar afgebroken omdat ik absoluut niet serieus werd genomen en daar had ik vlak voor mijn vakantie geen zin in, maar ik vind dit wel een rare regeling van Sony.
Kan ik hier iets aan doen en zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?