Vorig jaar heb ik een home cinema center aangeschaft van JVC. Alles werkte prima. Sinds enige weken heb ik een raar krakend geluid als ik iets heb opgenomen via de DVD-recorder. Het beeld is prima! Bij inprogrammeren hoor je sinds kort ook dat krakende/ruisende geluid, dus als 't apparaat op 't DV-kanaal staat ingesteld. In de winkel raadde men me aan een nieuwe scartkabel te kopen. Maar dit heeft niks geholpen, 't is eerder erger geworden. Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Alvast bedankt