BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug voor lenzen + vloeistof

Bijdrage door gebruiker
17-07-2012
17 reacties
Hallo,

Een paar dagen geleden heb ik mijn ogen laten laseren. Dit deed ik rond die tijd omdat ik dan voldoende tijd had om te herstellen. Helaas heb ik nu nog wel 9 lenzen en 3 flessen vloeistof over. 6 van de lenzen zitten nog in een dicht doosje, de andere 3 zijn los maar nog wel verpakt.

Ik ben naar mijn opticiën (Hans Anders) terug gegaan om te vragen of ik nog geld kon terug krijgen. De mevrouw van de winkel vertelde mij dat ze alleen geld terug kan geven als ze een bon hebben, wat logisch is. Ze hebben mijn gegevens in de computer staan en kunnen losse bonnen uitdraaien, dit heb ik gezien. Ik stuurde zelf altijd alle bonnen die ik kreeg naar de verzekering voor vergoeding. De mevrouw van de Hans Anders winkel vertelde mij dat ze een specifieke bon nodig heeft, een pinbon. Hier staat namelijk een speciale code op waarmee ze het bedrag kunnen retourneren.

Die bonnen heb ik natuurlijk niet meer, aangezien ik die naar de verzekering heb gestuurd. Wat nu? Hans Anders wil mij geen geld terug geven zonder de specifieke bon terwijl ze duidelijk in de computer kunnen zien wat ik wanneer heb gekocht. Kan ik nog mijn geld terugkrijgen of heeft Hans Anders gelijk?

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.