Ik heb op black friday bij bol.com een sonos sub besteld voor 599 ipv 799, deze deal is maar 1 keer per jaar en was er dan al vroeg in de ochtend bij om op tijd te zijn. bestelling gelukt, track en trace ontvangen zou volgende dag geleverdf worden. krijg een mail wordt een dag later...volgende dag niks, eind vd dag toch maar weer bellen. Ja meneer het is druk maar hij zal nog wel komen dus raden u aan om te wachten . krijg op dinsdag een mail, we kunnen het pakket niet vinden wilt een uw geld terug of zullen we een nieuwe sturen. aangegeven absuluut dat 2er want wacht al een tijd op deze aanbieding en inmiddels zijn alle black friday aanbiedingen al voorbij. krijg ik dag later een mail, helaas we hebben ze niet meer op voorraad uw geld wordt teruggestort! meteen weer aan de bel getrokken dat ik dit niet wil en hoe vervelend het voor mij ook is ik ben bereid te wachten op de nieuwe voorraad wat wel dik een maand kan duren. krijg weer een mail , nee dit kan niet. weer teruggestuurd dast ik dit toch echt wil, krijg nu een mail dat ik mag wachten maar dan moet ik als ie op voorraad is gewoon de 799 betalen wat ie dan kost. ze kunnen verder niks doen want mijn geld isa al teruggestort (terwijl ik ze verteld had dat ik dit niet wil). kan dit zomaar????