BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen reparatie maar wel kosten

Bijdrage door gebruiker
01-08-2022
8 reacties
Onlangs heb ik een reparatie aangeboden bij Samsung welke is uitbesteed aan Servilux. Op verzoek heb ik foto's gemaakt van het apparaat, de sticker waarop model en serienummer staan en vervolgens deze afbeeldingen geupload voor goedkeuring. Nadat het bedrijf deze gegevens heeft goedgekeurd kon ik het apparaat opsturen. Na enige tijd krijg ik een mail waarin staat dat het apparaat is nagekeken en doen ze een prijsopgave waarvoor akkoord moet worden gegeven. Een paar dagen later krijg ik het apparaat ongerepareerd retour met de melding dat het apparaat te oud is en dat er geen onderdelen beschikbaar zijn. Mijn vraag is of het bedrijf dit niet aan de hand van de geleverde informatie had kunnen bezien en daarmee voor mij onnodige kosten had kunnen besparen. Vooralsnog heb ik de factuur niet voldaan en vraag mij af of ik hier sterk in sta gezien de handelingswijze van de reparateur.

In mijn optiek is hier sprake van misleiding, daar ik er bij de prijsopgave van uit ging dat het apparaat te repareren was.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.