Hallo,
Heb een i-pod nano 8GB aangeschaft in 2009. Hij is er al een keer mee gestopt, opgestuurd en een nieuwe toegestuurd gekregen. Nu is hij er weer mee gestopt, heb hem wederom opgestuurd. Krijg ik de melding dat de liquid-sensor is geactiveerd, wat betekend dat hij met water in contact is geweest. Nu kan dit helemaal niet, omdat ik die nieuwe net 2 dagen binnen heb gehad en hij de deur niet is uit geweest. Er is helemaal geen water in de buurt van mijn i-pod gekomen. 3 keer gebeld dat ik het niet eens ben met de constatering van CSM, waar ze het product voor controle naartoe hebben gestuurd. Geen reactie, die komt binnen 5 dagen per mail. Nu al bijna 3 weken aan de gang, 3 keer gebeld en nog geen reactie. Via de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Op internet gezocht naar de liquid-sensor, wat een papiertje is dat verkleurd wanneer hij met water in aanraking is gekomen. Uit Pools onderzoek blijkt dat hij ook door andere omstandigheden, luchtvochtigheid en ouderdom kan verkleuren. Het is een oud model, dus ik houd met van alles rekening. Blijkt er in Amerika dus een aanklacht te lopen tegen Apple over die sensor, omdat onbetrouwbaar is en te snel geactiveerd wordt. Er is nog geen uitspraak overigens.
Wat moet ik nu doen?
Groet,
Jarno