Ik heb een 4 mb adsl abonnement via Versatel (nu tele2) m.a.w. ik internet met 4mb en telefoneer via mijn vaste aansluiting en dit alles voor 45,00 p/mnd. Echter ik ben via mijn vaste aansluiting nu al drie dagen onbereikbaar en kan zelf ook niet bellen. Tele2 is onbereikbaar, de 0900 nrs. sturen je van het kastje naar de muur en je gaat constant in de wacht voor minimaal 15 minuten tegen lokaaltarief en de kosten van je mobieletelefoon. De helpdeskmedewerkers zijn een voor een volledig leek en zitten ook maar hun tijd te verdoen en behandelen je als een ..... en helpen je niet verder. Uiteindelijk krijg je dan een medewerker van de inmiddels 899ste afdeling en die spreekt over een storing waar die niets van weet, maar welke storingvast in de wijkcentrale zit en niemand weet wanneer die is opgelost? Emails worden niet beantwoord, faxen worden niet beantwoord. Om gek van te worden, Echt ongelooflijk dat dit kan. En maar betalen want het autoincasso systeem werkt wel prima. Elke eerste v/d maand keurig je geld kwijt. Maar het leveren van de beoogde prestatie blijft ver achterwege. Wie heeft voor mij de oplossing?