Op 24 juni heb ik de sleutel van mijn nieuwe huis ontvangen en 21 juli heb ik dit huis betrokken. Na enige problemen met mijn kabel ontvangst hadden wij na ongeveer een maand goed beeld op de televisie (mede door het plaatsen van een goed versterker in de meterkast). nu op 17 december 2003 heb ik opeens geen beeld meer. Bij de storingsdienst van de Casema heb ik gelijk doorgegeven dat ik geen beeld had. Nadat ik nog een tweede keer gebeld heb bleek dat er nog geen aansluiting op mijn adres is. Ik moest maar even met de klantenservice bellen dit heb ik gedaan (15 wachtenden voor me € 0,10 p.m.) deze mijnheer gaf mij te kennen dat ik binnen 5 werkdagen te horen krijg wat de volgende stappen zijn. Wie kan mij helpen om dit z.s.m. op te lossen? Ook vraag ik mij af waarom bedrijven zoals Casema nooit exact aan kunnen geven hoe lang iets gaat duren?